ZAKRES USŁUG ZWIĄZANYCH Z ADMINISTROWANIEM
CZĘŚCIĄ WSPÓLNĄ NIERUCHOMOŚCI
Zakres usług związanych z przejęciem nieruchomości od wskazanego przez Zarząd podmiotu
- Protokolarne przejęcie nieruchomości.
- Weryfikacja stanu formalnego i faktycznego nieruchomości.
- W dalszym etapie przejmowania nieruchomości (po rozpoczęciu świadczenia usług), nastąpi kontynuacja prac zmierzających do uzupełnienia brakującej dokumentacji (technicznej, eksploatacyjnej, finansowej).
Zakres usług związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości
- Dbanie z należytą starannością o stan nieruchomości, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane.
- Kontrola i nadzór nad wykonywaniem przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne wymaganych ustawą Prawo Budowlane wraz z propozycją preliminarza kosztów.
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
- Nadzór nad gospodarką remontowo-budowlaną w zakresie powierzchni wspólnych (przygotowywanie planów remontów, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych, przedkładanie najkorzystniejszych ofert, nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizację oraz uczestnictwo w komisji przy odbiorze wykonanych robót i usług).
- Nadzór nad usuwaniem bieżących usterek i nad konserwacją części wspólnej nieruchomości (zapewnienie dla nieruchomości wspólnej prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń technicznych m.in. takich jak: domofon, kanały wentylacyjne i spalinowe znajdujące się w budynku poprzez niezwłoczne zlecanie wykonania niezbędnych prac odpowiedzialnym firmom oraz rozliczanie ich
z wykonania czynności). - Występowanie do developera lub wykonawców remontów w sprawach dotyczących wad i usterek wykrytych na nieruchomości w ramach rękojmi.
- Nadzór nad realizacją umów (sprzątanie, ochrona, dostawa mediów).
- Monitorowanie ubezpieczeń budynku związanych z nieruchomością wspólną.
- Przygotowanie organizacyjne zebrań Wspólnoty. Pomoc w realizacji podjętych uchwał.
Zakres usług związanych z obsługą zarządu oraz członków wspólnoty
- Bieżąca obsługa informacyjna właścicieli lokali (w sprawach dotyczących utrzymania części wspólnych nieruchomości, sprawach dotyczących indywidualnych lokali oraz w sprawach dotyczących rozliczeń finansowych)
- Prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali, ich właścicieli wraz z weryfikacją stanu prawnego i faktycznego.
- Obsługa korespondencji Wspólnoty.
- Wykonywanie bieżących zadań administracyjnych we współpracy z Zarządem.
Zakres usług dodatkowych
- Szukanie dodatkowych źródeł dochodów dla Wspólnoty (reklamy, najemcy lokali, najemcy terenu przynależnego do Wspólnoty).
- Odpowiednie zagospodarowania (za zgodą Zarządu Wspólnoty) nadwyżek finansowych, poprzez lokowanie ich na atrakcyjnych rachunkach okresowych.
MENTOR Nieruchomości, ul. Dzieci Warszawy 41C/18, 02-495 Warszawa
tel.: 22 425 92 66; tel. kom.: 0509-138-197, 0506-33-44-69
e-mail: biuro@mentor.nieruchomosci.pl
NIP 113-199-36-28; Regon 015212785
tel.: 22 425 92 66; tel. kom.: 0509-138-197, 0506-33-44-69
e-mail: biuro@mentor.nieruchomosci.pl
NIP 113-199-36-28; Regon 015212785