banner

ZAKRES USŁUG ZWIĄZANYCH Z ADMINISTROWANIEM
CZĘŚCIĄ WSPÓLNĄ NIERUCHOMOŚCI

 

Zakres usług związanych z przejęciem nieruchomości od wskazanego przez Zarząd podmiotu

  1. Protokolarne przejęcie nieruchomości.
  2. Weryfikacja stanu formalnego i faktycznego nieruchomości.
  3. W dalszym etapie przejmowania nieruchomości (po rozpoczęciu świadczenia usług), nastąpi kontynuacja prac zmierzających do uzupełnienia brakującej dokumentacji (technicznej, eksploatacyjnej, finansowej).

Zakres usług związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości

  1. Dbanie z należytą starannością o stan nieruchomości, zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane.
  2. Kontrola i nadzór nad wykonywaniem przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne wymaganych ustawą Prawo Budowlane wraz z propozycją preliminarza kosztów.
  3. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
  4. Nadzór nad gospodarką remontowo-budowlaną w zakresie powierzchni wspólnych (przygotowywanie planów remontów, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych, przedkładanie najkorzystniejszych ofert, nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizację oraz uczestnictwo w komisji przy odbiorze wykonanych robót i usług).
  5. Nadzór nad usuwaniem bieżących usterek i nad konserwacją części wspólnej nieruchomości (zapewnienie dla nieruchomości wspólnej prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń technicznych m.in.  takich jak: domofon, kanały wentylacyjne i spalinowe znajdujące się w budynku poprzez niezwłoczne zlecanie wykonania niezbędnych prac odpowiedzialnym firmom oraz rozliczanie ich
    z wykonania czynności). 
  6. Występowanie do developera lub wykonawców remontów w sprawach dotyczących wad i usterek wykrytych na nieruchomości w ramach rękojmi.
  7. Nadzór nad realizacją umów  (sprzątanie, ochrona, dostawa mediów).
  8. Monitorowanie ubezpieczeń budynku związanych z nieruchomością wspólną.
  9. Przygotowanie organizacyjne zebrań Wspólnoty. Pomoc w realizacji podjętych uchwał.

 Zakres usług związanych z obsługą zarządu oraz członków wspólnoty

  1. Bieżąca obsługa informacyjna właścicieli lokali (w sprawach dotyczących utrzymania części wspólnych nieruchomości, sprawach dotyczących indywidualnych lokali oraz w sprawach dotyczących rozliczeń finansowych)
  2. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali, ich właścicieli wraz z weryfikacją stanu prawnego i faktycznego.
  3. Obsługa korespondencji Wspólnoty.
  4. Wykonywanie bieżących zadań administracyjnych we współpracy z Zarządem.

Zakres usług dodatkowych

  1. Szukanie dodatkowych źródeł dochodów dla Wspólnoty (reklamy, najemcy lokali, najemcy terenu przynależnego do Wspólnoty).
  2. Odpowiednie zagospodarowania (za zgodą Zarządu Wspólnoty) nadwyżek finansowych, poprzez lokowanie ich na atrakcyjnych rachunkach okresowych.
MENTOR Nieruchomości, ul. Dzieci Warszawy 41C/18, 02-495 Warszawa
tel.: 22 425 92 66; tel. kom.: 0509-138-197, 0506-33-44-69
e-mail: biuro@mentor.nieruchomosci.pl
NIP 113-199-36-28; Regon 015212785
O nas | Administrowanie nieruchomościami | Księgowość | Konserwacja | Przeglądy okresowe | Licencje i opinie | Kontakt